بارسلونا سومین پیروزی پیاپی خود را در لالیگا، در یک بازی سخت خانگی با نتیجه 3-1 مقابل اسپورتینگ گیخون به دست آورد. علی رغم غیبت لیونل مسی و اخراج جرارد پیکه در اولین دقایق نیمه دوم، بارسلونا به طور کامل بر بازی مسلط و کاملا مستحق این برد بود. در ادامه به بررسی امتیازات بازیکنان در بازی شب گذشته می پردازیم.

ویکتور والدس: 7

برای جلوگیری از گل زنی گیخون نمی توانست کار زیادی انجام دهد و از طرف دیگر یک تماشاگر محض در این بازی بود.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آدریانو کوریا: 7.5

در برابر حمله اسپورتیگ برای زدن گل مساوی به راحتی مغلوب شد، اما جدا از آن بازی خوبی ارائه داد. او به طور مداوم از جناح حمله می کرد و گل اول از پاس زیبای او برای اینیستا به ثمر رسید.

جرارد پیکه: 5

یک نیمه اول بسیار ساده را داشت، اما در نیمه دوم اخراج شد و بارسلونا را در معرض باختی دیگر قرار داد.

خاویر ماسکرانو: 7

شاید می توانست با قرار گیری در کنار بارل کار بیشتری برای جلوگیری از گل گیخون انجام دهد، اما او از طرف دیگر بسیار خوب عمل کرد؛ از بسیاری از حمله ها جلوگیری کرد و تکل های خوبی داشت.

دنیل آلوز: 7.5

مثل همیشه با پوشش خوب، فرار از کناره ها، انرژی تمام نشدنی و همکاری خوب با خط حمله برای به وجود آوردن موقعیت گل زنی بود. اگر داور خطای گالوز را بر روی او می دید، می توانست یک پنالتی به نفع بارسا نیز داشته باشد.

سیدو کیتا: 8.5

دفعات زیادی بازی را کنترل کرد. پاس های بی عیب و نقص و پخش کردن مناسب توپ و زدن یک گل فوق العاده که 3 امتیاز را برای بارسا به ارمغان آورد. عملکردی خیره کننده داشت که با تحسین گواردیولا همراه شد.

ژاوی هرناندز: 8

مثل همیشه همراه با اینیستا میانه میدان را در اختیار داشتند و پاسکاری فوق العاده با دید عالی را نشان دادند؛ سومین گل بارسلونا را مثل ضربات چیپ مسی به ثمر رساند.

آندرس اینیستا: 9

عملکردی عالی و موثر داشت؛ تکنیک بی عیب و نقص و مهارت فوق العاده ای ارائه داد. او اولین گل بارسلونا را با یک ضربه کوچک به توپ و به راحتی به ثمر رساند. بعد از به ثمر رسیدن گل مساوی، تیم را برای پیروزی هدایت کرد. حتی خاویر کلمنته فهمید که هوش اینیستا یک مسئله تصمیم گیرنده در بازی است.

آیزاک کوئنکا: 6.5

چندین بار توانست از یار مستقیم خود عبور کند، اما در زدن ضربات آخر ناکام بود و مهار ضربات ضعیف او برای دروازبان حریف بسیار آسان بود. او یکی از خطرناک ترین بازیکنان بارساست، اما در این بازی نتوانست از موقعیت های پیش آمده استفاده کرده و آنها را به گل تبدیل کند.

پدرو رودریگز: 6

او یک بازی کامل داشت؛ مثل همیشه دوندگی بالا داشت، اما به ندرت موفق شد از یار مستقیمش عبور کند و برای مدافعین حریف بسیار بی خطر بازی کرد. او بعد از 60 دقیقه تعویض شد.

سسک فابرگاس: 6

مسئولیت سنگین جایگیزینی مسی را داشت و مثل پدرو نتوانست نفوذهای موثری در بازی داشته باشد و در اوایل نیمه دوم تعویض شد.

 

تعویض ها:


کریستین تیو: 7

مثل همیشه یک مهره خوب روی نیمکت بود؛ دفاع گیخون نتوانست جلوی حرکت های او را بگیرد و او به بارسلونا کمک کرد که فشار را بیشتر کند و پیروزی را به دست آورد.

الکسیس سانچز: 6.5

یک موقعیت بسیار خوب را بعد از ورود به زمین از دست داد و قبل از اینکه بتواند یک موقعیت دیگر در زمین به وجود آورد، مجبور شد زمین را به دلیل مصدومیت ترک کند. همچنین او در ساختن گل کیتا موثر بود.

کارلس پویول: بدون امتیاز

در دقایق آخر بازی به زمین آمد و زمان بسیار کمی داشت، در حالیکه اسپورتینگ در دقایق آخر بازی نتوانست موقعیتی ایجاد کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی واناری ها,فوتبال اروپا,فوتبال جهان,بهترین تیم جهان,اسپورتینگ گیخون,

ساعت 1:12 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت